Tiden rinner iväg

Tiden bara rinner iväg!.. Både Andreas och jag har jobbat halv dag idag. Sedan har Andreas "jobbat" / byggt ihop TVbänken idag (dessa möbler som vi köpt tar längre tid än vad man tror att bygga ihop)! Mamma och pappa hjälpte till att bära hit alla barkläder (som jag tvättat igår när jag va hemma hos mamma). TVn följde med till lägenheten också så nu är det endast min säng och små saker kvar i mitt rum hemma hos mamma som skall hit. (Sängen skall dock bara kvar). Men små grejerna tar jag nog imorgon om jag orkar! Och på söndag blir mitt sista jobb pass! ÄNTLIGEN!!!
 
Nej men nu skall jag pilla med små saker här i lägenheten så att vi blir klara snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0