Veckan snart slut..

Jag har ju haft en hel del egentid då Andreas jobbar halva dagen och andra halvan umgås med sina vänner.

Jag är helt besatt av serien "Pretty Little Liars" jag har kollat på 15-16 avsnitt bara idag det är ju galet! Så nu har jag bestämt att det får inte bli mer en 3 avsnitt ber dag... Det får ju inte ta slut för snabbt!

Denna veckan har gått sjukt snabbt att jag inte hunnit blinka! (Ne men fort har det gått). Jag känner massa rörelser i magen har dock inte lärt mig om det är sparkar, hicka eller om hen vänder sig. Men tror jag har små aningar om vad det är för rörelser! När jag dricker te i sängen liggandes på rygg brukar jag känna rörelserna som mest. Jag försöker känna efter på magen om man kan känna någonting när man håller handen på magen men jag är nog för fokuserad på att verkligen bara känna någonting så Andreas får vänta ett tag till. Men längtar så otroligt mycket tills han får känna det jag känner. (Nästan det jag känner).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0