Ultraljudet

Åh vad jag var nervös inför ultraljudet, Andreas satt och lugna ner mig och sa att allt kommer att gå bra osv världens finaste kille.., vår lilla skrutt ser helt frisk och kry ut vad de kunde se på ultraljudet, huvudet, armarna, benen, magen, hjärtat och allt såg bra ut sa hon. Vi fick även veta könet, 98% säkert att det är en liten prinsessa i magen. Hon låg med ansiktet ner ("mot min rygg") så vi fick inte så jätte bra bilder som man kunde få. Men 5 bilder kom vi hem med, 3
-4 av de skall bli inramade. Både Andreas och jag är så glada att allt såg bra ut och att vi får en liten flicka, trots att vi önska en pojke så är vi världens lyckligaste blivande föräldrar just nu. Åh vad vi längtar efter dig vår lilla ängel!

Kommentarer
Katarina

Hej!
Vad härligt!
Jag och min sambo ska på ultraljud på fredag! Än så länge är det beräknat till 5 oktober!

mvh

Svar: Åh vad roligt stort grattis till er!Ultraljudet var verkligen helt magiskt! :)
Janina

2013-05-01 | 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0