Lång dag!...

Sov hos Andreas inatt och där fick jag träffa en barndoms kompis till han och hans syster. Vi somnade sent igår halv 10-10 någon gång. Så höll vi på att för sova oss med, men mamma ringde och väckte oss jag blev 3minuter sen till jobbet! Var en lång morgon då jag höll på att svimma några gånger. Men lyckades "lugna ner mig" innan jag svimmade. Från 7-10.30 höll det på men med lång mellanrum mellan. Alla eller nästan alla på jobbet vet att jag är gravid nu med så har fått massa gratulationer. Känns jätte konstigt med alla frågor och nu känns det lite mer verkligt än vad det gjorde när ingen visste.

Jag är helt slut efter jobbet så har duschat av mig och nu ligger jag i sängen och väntar på att maten skall bli klar. Blir pasta för mig! Får se om jag sover hemma eller hos Andreas inatt...
Skall ju jobba imorgon med och då skall vi även ha möte om de blir som det skall. Efter det blir det kanske fika med en kollega. Mys dag imorgon blir det för är ledig på torsdag. (Än så länge)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0