Hmm?...

Nu börjar det sprida sig att vi skall få barn, människor som JAG inte känner (här i Backa där jag/vi bor) har fått reda på det på något sätt?.. Hur, det förstår jag inte, då min blogg är rätt personlig, väldigt få som jag känner som läser den, (jag har valt att ha den för min del), Andreas och jag har inte gemensamma vänner och jag har inte gått ut med att jag är gravid på Facebook/Instagram osv. Fel person har ialla fall fått reda på det och berättat för Andreas vänner. (Andreas har inte berättat för sina vänner själv ännu för han känner att det är tidigt fortfarande och han kommer naturligtvis få miljoner frågor från dom och han är inte redo för alla frågor ännu). Så nu har han inget val längre, nu får han alla miljoner frågor och tusen till om varför han inte sagt något. Ja, jag känner mig lite ledsen att han inte känner sig redo att berätta ännu då jag vill att "alla" skall veta. Men det är hans sak att berätta för sina vänner inte någon annans så lider med honom. Han vart mest chockad igår kväll när han plötsligt fick sms med frågan "skall du bli pappa?"... Det förstörde vår kväll men den blev bättre sedan. Så idag tror jag att han skulle ta sig tid för att berätta för sina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0