Påfyllning i garderoben!..

God morgon, som alla andra morgnar så har Andreas precis släppt av mig hemma hos mig!
Jag var i stan igår hela dagen med Paulina och Jennifer, jag köpte ett par svarta jeans till.. och nya höst/vinter skor och i förrgår va vi med i stan då blev det en ny parfym (Marc Jacobs nya doft; DOT), underkläder och en skjorta. Det har verkligen blivit påfyllt i min garderob nu den sista tiden. Jag måste åka till IKEA igen och köpa mera galgar. Beställde en jacka, vantar, halsduk och sängkläder i fredags som jag fick hem igår med. Super nöjd med allt!
Imorgon blir det utgång med mina tjejer och Andreas med tror jag.., lovade att vi skulle ut denna helgen. Så först jobb sedan utgång med de bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0