Vi fick aldrig säga hejdå till varandra.

Vakna av att jag mådde jätte illa känns som jag är bakis usch vad kom detta ifrån?! Mitt huvud gör såå otroligt ont kan det vara äckliga host medicinen tro? Hm nä? Eller?.. HJÄLP!!! 😥
Vakna upp i ett städat rum i alla fall hur skönt som helst och jag har inte vridit och vändigt på mig inatt heller så va jätte smidigt att bädda sängen imorse.

Kollade igenom mina bilder i telefonen idag och kände att nu är det faktiskt dags att sudda ut mitt ex helt och hållet. Så raderade alla bilder jag har i telefonen som han är med på och hela albumet jag hade med bilder på han och oss. Känns tungt eftersom jag faktiskt älskar honom men jag mår inte bra av att se dem längre blir bara ledsen.😥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0