PARTYTYY!

HEEELT GALET IGÅR! Vodka redbull, cider och teqila och vodka shots gissa hur jag mår! Ne men hade sjukt kul trots att det blev lite segt i slutet av kvällen. Blev många killar som tjejerna va med och jag va med Andreas hela kvällen som vanligt haha sjukt nice!
Fasil från jobbet ringde mig och sa att han och Martin va på båten mitt i mot och ville att jag skulle komma över till dom och hälsa. Så jag gick in på båten bara rakt in förbi vakten som inte sa ngt haha och hälsade på Martin och 2 till som dom var med kommer inte ihåg namnen. Fasil ville bjuda mig på en shot men kände inte för det så jag pratade lite med dom i ca 5 minuter och en liten dans fick Fasil med haha sedan när jag skulle gå pussa jag Martin på kinden och skulle pussa Fasil på kinden så blev det på munnen haha usch!!! Sedan gick jag tillbaka till Berså! Btw träffa Johan på båten med krama han och sa hej sedan dissade jag han haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0