Jobba eller inte jobba?! WTF!!?

Misslyckad dag, eller början på den... Jag har legat vaken sedan 4.00 för att jag inte kunnat somna om. Fixade mig till jobbet vid 6.00 för skulle börja 7.00 enligt mina kollegor. Stod nämligen bara en 4 på mig och det betydde 4 timmar sent el tidigt. Så när jag traskar in på jobbet idag klockan 7.00 så skrattar dom och säger att jag börjar 17.00 glad överraskning. Smsa chefen och dubbel kolla om jag ens skulle jobba för blev lite förvirrad. Så fick jag reda på att det blivit tryckfel och att jag inte alls ska jobba. Ännu en överraskning! Både positivt och negativt känner jag...

Så kanske skall ner till gymmet sedan om jag orkar gå ner i detta vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0