Stolt -1,2kg!

Jag har gått ner 1,2kg denna veckan woohoo! Igår var jag på 2st förfester 1a med Alex & Jesper och sedan kom Lundström oxxå inte riktig förfest kan man kanske inte kalla det haha, mer ett innan häng kanske?! Iaf sedan åkte vi till backa på någon för fest jag vet inte hos vem det var om de va Denniz eller en annan kille?! Hmm* iaf va helt ok men lite tråkigt eftersom jag va nykter och jag kände verkligen ingen förutom dom jag åkte dit med och Sebbe. Han som äger nattstad.se eller heter det så? Var där haha?!

Sedan åkte vi vidare till en hemma fest som också var i Backa och ärligt talat jag klarade inte av att vara där så sa till Alex att jag ville hem haha! Lundström följde mig till bussen och väntade med mig tills den kom gulligt huh?! Haha så var hemma kl 11 igår kväll!

Idag har vi "kik off" med jobbet! Alla Scandic hotell i väst Sverige är bjudna skall bli så kul. Och vi är så taggade. Jag, syrran & Michelle är inbokade på alla Scandic hotell i Göteborg haha! Lutar åt att vi bor över på Opalen men vi får se!... Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0