Akut opererade mig idag!

Jag fortsätter att gå ner i vikt bra bra!!! Idag fick jag akut operera mig i munnen så är svullen och har jätte ont har ett halvt plast H in opererat i tandköttet andra halvan hänger utanför! Ska ta ut det om 1-2 dagar är nervös att det ska gör ont men det kan inte göra ondare än att få sitt hjärta krossat eller? Hm det får vi reda på snart iaf! Inte varje dag man opererar sig i munnen! AJ!!
Blir bara flytande mat för mig i 3veckor nu tills det har läkt!

Jag hade sjukt kul i söndags med alla Scandic kollegorna! Har små luckor från kvällen där jag inte minns saker men minns det mesta! Oj oj oj va kul jag hade!! Har många nys vänner från andra Scandic hotell nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0