JULKLAPPAR

Nu kan jag bocka av lite mer från min julklapps lista...
Sebbe 1/2
Jennifer KLAR
Paulina KLAR
Andreas 2/3
Mamma KLAR
Pappa KVAR

Tror jag gick förbi mitt ex tidigare idag eller så inbillade jag mig bara. Fick sjukt ont i magen och var tvungen att stanna på ett och samma ställe så att jag inte skulle se han igen. Så satt på en bänk och väntade på att Paulina skulle komma in. USCH!

Jag och Paulina har lämnat julklappar på jobbet, där vi samlar in julklappar till barn runt om i Sverige som inte får några för att deras föräldrar inte kan ge dem några. Kändes riktigt bra!
Det är ett samarbete med Lazarushjälpen, de kommer och tömmer säckarna när de är fulla. Vill du också bidra med detta? Så finns det på några scandic hotell i Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0