Bor hos Andreas

Känner mig så lyckligt lottad att jag har min käraste Andreas! Han är bäst och helt underbar... Vi försov oss idag, hans pappa kom och väckte oss 6.50, vi hade inte speciellt bråttom upp men fort gick det ändå. Han körde hem mig och åkte sedan vidare till jobbet. Sedan vid halv 11 hämtar han mig igen utanför mitt jobb. Ända gångerna jag är hemma är för att jag ska jobba och när jag ska göra mig i ordning, har typ flyttat hem till honom. Innan vi somnade igår kväll/natt så kollade vi på Aristocats. Nu har vi snart sätt alla Disney klassikerna! Idag kommer Michaela till Göteborg och jag har bokat in henne på vårt hotell. Så imorgon blir det utgång! Chez och sedan Berså blir det säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0