YOU RUINED EVERYTHING!..


DAGEN/DAGARNA DU SVEK/LJÖG FÖR MIG HAR SATT DJUPA SPÅR I MITT HJÄRTA, DAGEN DU BESTÄMDE DIG FÖR  ATT SÅRA MIG ÄR DITT LIVS MISSTAG. ATT DU FANN EN ANNAN KROSSAR MITT HJÄRTA MER ÄN ATT DU LÄMNADE MIG. FÖRSÖKER ATT LEVA VIDARE LÅTSAS SOM ATT DU & JAG ALDRIG FUNNITS MEN VARJE KVÄLL DÅ
JAG ÄR ENSAM I MÖRKRET KOMMER MINNENA TILLBAKA...

DÅ DET VAR DU & JAG MOT VÄRLDEN
(trodde jag.)!

ATT FOLK HAR VETAT VAD DU HAR GJORT MOT MIG MEN INTE SAGT NÅGOT TILL MIG ÄR SÅ GRYMT ELAKT!
(jag kan inte förstå att folk kan hållit tyst om det!!)
JAG SATSADE HELHJÄRTAT PÅ OSS, PÅ DIG OCH MIG! Det fanns inte ens i min vildaste tanke att du gått bakom min rygg eller att du skulle lämna mig. Vi skulle ju vara tillsammans för all framtid. "du var ju jag".
 SVIKARE!</3

Du sa att det var för all framtid och att det var äkta!.. Du fick mig att tro på något som inte fanns.
JAG SKULLE GÅTT I DÖDEN FÖR DIG..!</3

NU SKALL JAG GLÖMMA "OSS".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0