6kg på 1år inte okej!

Åh underbart väder men de e fortfarande kallt trots att solen är mitt på den blåa himmelen! Det är sååå ljust i mitt rum att jag till och med sitter med solglasögon inne! Myss myss.. Ska ta och städa mitt rum och se om jag kan få i ordning på lite grejer, på måndag och framåt blir det inget mer godis eller onyttigheter,  I cross my heart†...
Ska ju till och med börja powerwalka med Paulina på Måndag, det ska blir intressant för min tå har inte alls blivit bättre men nu kan jag inte vänta mer med träningen! HAR JU GÅTT UPP 6KG PÅ 1ÅR!!!!

(Trycker ut med magen allt jag kan häär men tyckte ändåså att denna bilden passade bäst)
LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0