Typ inte sovit ngt!

Jag gick på kursen igår och det visade sig att det var både engelska och Kinesiska så jag fick ju på ett sätt som jag ville, bara det att jag ville inte läsa två kurser men men det är faktiskt 150p för båda kurserna så ska försöka att göra mitt bästa för att klara av det! Så Onsdagar och torsdagar från 2 till 4 är lektionerna.

Jag skulle dragit iväg till gymet nu men jag har verkligen inte sovit någonting jag somnadet kanske halv 4igår medans Moeid somnade med en gång.. + att han låg över hela sängen så när jag skulle lägga mig igen så fick jag inte plats. Ville inte väcka han så jag satt uppe och läste, kolla ut genom fönstret och försökte somna på golvet men det gick inte så bra, så tillslut knuffade jag lite på honom och la mig bredvid han! Jag brukar alltid kunna somna med honom men igår gick det verkligen inte.

Mamma tingde och väckte mig och sa att jag va tvungen att gå ut med Joy så det är därför jag inte sover nu..

LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0