Kan det bli för mycket jobb?

Man ska aldrig vara för glad att man är ledig för då kommer samtalet:
"Hej Janina det är Ida, hur e det?"
"Hejjj det  är braa.."
"Okej va bra har du något för dig idag?"
"Inget speciellt som inte går att avboka" 
"inte det okej va bra vill du jobba?"
...
Förrut önska jag verkligen att min chef skulle ringa och fråga om jag ville jobba men nu när hon gör det håller jag på att explodera! Nej skoja jag blir super glad att dom vill att jag ska jobba, Ni får verklingen inte missta mig när jag skriver såhära, jag VERKLIGEN ÄLSKAR mitt jobb/arbetskamraterna och min chef, bättre chef får man leta efter säger jag bara hon är helt underbar! Jag skulle aldrig byta ut mitt jobb bara om jag måste!!! Men ibland kan det bli lite för mycket på en gång, känner verkligen att jag behöver vara ledig lite nu så jag sa att jag helst inte ville men att jag gör det om dom inte kunde fixa en annan. Tur att mamma kunde hoppa in hon tycker till och med att jag behöver vara ledig. (Det behöver mamma också som har jobbat natt en vecka nu.)

Sen ska jag ju träffa Moeid idag jag har sagt att jag skulle vara hemma hela dagen och att han kunde komma förbi och skulle kännas fel att säga att jag ska jobba ist. För det känns som om jag får säga att jag ska jobba hela tiden när vi ska ses... Vilka problem man har haha!
LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0