Hela dagen!

Nu har jag varit duktig och gjort mitt andra träningspass, inte kört till max ännu men man ska ta det lugnt i början eller hur? Jag är ju helt otränad! När jag kom till Rut m. flera och sa att dom glömt att ta av larmet så skrattade hon och frågade om det tjöt asså klart det inte gjorde det om det inte lät något när jag kom in igen! (Eller på andra ställen). Va på banken idag också en snabbis och hämta mitt konto nummer och clerings nummer (inte lärt mig det utantill, råkat slänga papret med dom på också.)

Efter att vi tränat gick vi till Subway och åt efter det åkte vi hem till honom, vi gick och la oss en stund när vi vaknade kom hans mamma in med mat.. Sedan städa vi hans rum. Nu sitter jag i min säng och kollar på Kungarna av Tylösand.


Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0