Bokat in mig på pass!

Aj aj aj, har såå ont i mina ben att jag knappt kan gå, iaf inte när jag har legat/suttit länge eller efter att jag tar av mig jobbskorna (har ju klack på dom). Bokade nyss in mig på gruppträning (Intropass skivstång) får se vad jag tycker om det hmm* Har knappt någon styrka i mina "muskler" så ska pumpa upp dom lite granna! (Har inte tränat på två dagar så får köra hårt imorgon, ska även träna på måndag med Moeid så hoppas inte att jag får jätte träningsverk efter det passet.)

Jag har inte haft någon tid att blogga för att jag har varit med min älskling, sov hos honom tills idag och gick till jobbet efter, så nu är jag helt slut efter att ha jobbat hela dagen.


Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0