Beställa ny design


God kväll eller god natt? Har varit en lång dag på jobbet idag, har varit hur mycket som helst har inte hunnit sitta ner någonting förutom när jag räknade kassan i slutet av mitt första pass. Imorgon blir det också en lång dag men tillsammans med min underbara älskling, först jobb, träna, äta och umgås..

Jag har fått en spargris/spar burk av pappa eller ja mamma? hm* Hon köpte den men pappa "tvingade"/sa till henne att ge mig den för att hon hade faktiskt lovat mig en. Den får ni se imorgon för orkar inte lägga in bilder.


Ska "beställa" en ny design till bloggen av Vikkan nu snart också eller iaf fråga henne om hon kan börja på den ska vara en höst/vinter design mysigt va? Hittat en bild jag vill ha med än sålänge.

Men nu är det säng dax för ska upp 05:30imorgon och packa gymväskan och fixa mig och sedan gå till jobbet.

Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0