Tomas Sabo <3

Tog en bild på mitt Tomas Sabo armband fint va!? har dock bara två berlocker på den än så länge, men ska samla på mig mera. Hjärtat fick jag av Vikkan i student present det står best friend på den. Så får ju köpa en likadan till hennes armband eller hur?.. armbandet och månen på armbandet fick jag av Lotta och dom tlsm med Mia och Alex. Blev verkligen jätte glad av armbandet har ju velat ha det länge men inte tänkt på de så mycket.

Jag fick en Tomas Sabo fotlänk av Brittis också med ett J på. Så får samla berlocker på det också. Det är verkligen super fint, det med.

Ska bild på alla mina jätte fina presenter jag fick så ska ni få se hur fina saker jag fått! 

/Janina

Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska

För nästan en vecka sedan bestämde jag mig för att sluta blogga och vilket jag gjorde. Men alla läsare mailade och ville att jag ska fortsätta. SÅ efter sommaren ska jag börja blogga igen men undrar lite grejer. Du kanske har aldrig läst min blogg men skulle ändå vara tacksam om du kunde svara på ett par frågor :).



Jag har haft min blogg i 3 år och undrar om du tycker att jag skaffa en ny blogg eller fortsätta på den bloggen jag har? Sen så undrar jag om du har förslag på vad mer jag kan skriva om förutom det jag skriver om redan, d.v.s om min utbildning (sjuksköterska), ferhat kändis bilder, magic trick o.s.v.4

2010-05-29 | 01:05:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0