Vikkan sov över!

Hej hej! Vikkan sov hos mig inatt... När hon kom igår kväll hade hon med sig drika och chips så jag, Paulina och hon satt i köket och snacka en stund men det bästa var när Paulina kom hem. (Hon kom strax efter Vikkan). Vikkan satte sig bakom Paulinas dörr och när Paulina ska stänga dörren så får hon syn på Vikkan och blev jätterädd. (Hon visste inte att Vikkan var hos hoss).

Sedan gick vi in i mitt rum och det var någon läskig film på 3an tror jag att det var kommer inte ihåg men ialla fall jag tycker ju inte om läskiga filmer så jag vände ryggen när det var som läskigast och somnade.

Gjorde frukost på sängen idag till Vikkan... Hon gick hem för en stund sedan. Paulina och hon somnade nog jätte jätte sent!

Har nyss bytt sänglakan, det blev vitt denna gången. Men nu ska jag spela sims.

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0