Ska jag låta henne?


Detta är den nya designen jag har h´gjort men tyvärr så kommer jag nog inte byta till denna. Den känns lite tråkig. Så får fortsätta fixa med den.

BTW kommer ni ihåg hon som sa att hon skulle göra min design från första början? I alla fall det var någon gång i sommras och hon skriver till mig nu! Vet inte om jag ens ska lita på henne att hon gör den längre. Jag menar vi snackde ju om den sen helt plötslig slutade hon svara och skriver nu "Hej! Förlåt för ett sent svar. Jag gör bara designer på kvällarna fram till den 8 januari, men självklart kan jag göra en design till dig". Va tycker ni, ska jag låta henne göra den, hon gör faktiskt fina designer...

xoxo Nina ♥

Kommentarer
Lina

tycker du skall

lägga in den designen du har gjort själv. Den var fiiin.

2010-01-06 | 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0