Sent men i tid!

Det var nästan att jag kom sent idag jag vaknade halv 8 och jag börjar kvart över 8! Så när jag va på lillabommen (hållplatsen innan jag ska av) så smsade jag min lärare och talade om att jag skulle bli någon minut sen. Men jag hade tur att spårvagnen kom med en gång när jag går av bussen. Sprang till den och hann till skolan i tid och då blev min lärare glad när hon såg mig stå där och vänta på henne haha!

Men innan jag tog spårvagnen så skulle jag ju ta bussen in til stan och när jag ser bussen är jag en bit ifrån så börjar springa och så när jag är exakt framför stänger han dörrarna sedan öppnar han igen för det var två andra till som skulle på när jag kom. Och när vi gick på sa han drygt till oss "kan ni inte tiderna eller" jag menar hur ofta kommer den jävl* bussen i tid då?! Hatar västtrafik och alla bussar. Att han inte skämdes när han sa det. Det var nästan som om jag ville klappa till honom!

Jag ser ut som jag vet inte vad! usch!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0