1 timma tidigare i skolan!:O


Detta var min frukost! Det gäller att äta mycket till frukost! Ska plugga idag med Moeid.. Undra hur mycket plugg det kommer bli?.. Kommer säkert bli att vi ligger i sängen och myser framför TV:n. Jag har städat lite här hemma+ hängt upp tvätten som jag satte på innan jag gick till skolan imorse, känner mig jätte duktig, jag satte även på diskmaskinen innan jag gick!
Duscha
Fixa mig
Laga/göra frukost
Äta frukost
Stoppa in kläder i masiknen och sätta på den
Sätta på diskmasiknen.

Ändåså kom jag 30minuer tidigt till skolan. Egentligen 1 timme för vi hade flyttat den första lektionen till 9, annars är det halv 9. Jag kom då alltså till skolan klockan 8! Jag hade missat att vi ändrat detta.. Pinsamt men det var några till som gjorde det.

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0