Sov hos Moeid

Igår innan jag åkte hem till Moeid så åt jag middag (potatis, hemgjorda köttbullar med brunsås, lingonsylt och saltgurka). Grymt gott var det! Jag duschade sedan efter att jag ätit sedan hann jag inget mer hann inte ens fixa mig, drog på mig kläderna och åkte till honom med en gång.


Tog ett kort i smyg på honom idag hihi... Men i alla fall vi hade jätte mysigt det var vår 17 månadersdag igår. Så nästa måndag blir det att vi har varit tlsm i 1½ år. Kan inte fatta hur fort tiden har gått.


BTW någon som ätit granatäpple?.. om man inte har tycker jag absolut att man ska testa, första gången jag åt det var för några veckor sedan (Moeids kusiner kom in med det till oss). Så nu har mamma köpt det till mig gulligt va!? Det är grymt gott...! lite svårt att skala för jag typ "spräcker" dem hela tiden.


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0