Grattis Khadro!

Kom hem nyss från skolan, det snöar grymt mycket här! Så hoppas på att dem stänger skolan nu ett tag, dom har stängt nästan överallt utan i stan?! Vår skola har licksom glas tak också!

Men i alla fall jag sitter och äter sju minuter kola som Paulina har gjort medans jag var i skolan!.. Henns skola är ju stängd pga att taket kan rasa in! (Angereds gymnasiumet). Hmm idag ska jag plugga så det rycker om det. Ska bli klar med mitt religions arbete idag så jag kan lämna in den imorgon, redan! Så man slipper tänka på det.

Khadro fyller år idag så ett stort grattis till henne! hipp hipp hurra, hurra, hurra! 21 blir hon så på Lördag blir det utgång!:)


xoxo Nina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0