Alla i Göteborg...

God morgon, usch va trött jag är ska göra lite havregryns gröt till frukost nu när som helst! Ska jobba sent halv tre till halv 11, efter det blir det utgång kanske!

Först var jag jätte taggad, men inte nu längre.. men kan tipsa alla som bor i Göteborg och som är över 20 eller är 20 att dra dit idag, det är hur kul som helst har jag hört!
Festa do Brasil klockan 22-05 entren kostar 100-120:- pp och pengarna går till barnen i Brasilien även till barn i Indien, jag själv ska gå med och sänka pengar dit för där vet jag att pengarna kommer fram!

Mammas kompis pojkvän/man? åker ner själv och lämnar dom och träffar även barnen! Vill också göra det!.. (Tänk va bra man måste måå!..) Det uppträder även massa artister på scen under hela kvällen.

Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0