kladdkaka

Så nu har jag bakat klart. Kladd kakan blev sådär god, kanske godare när den är kall, så har ställt in den i kylen nu. Funderar på att ta och fixa mina naglar men vet inte riktigt om jag klarar av det jag menar min näsa kommer typ rinna om jag kollar ner hela tiden. kanske bara täcka det som behövs så länge?!


Imon blir det upp tidigt och ringa vård centralen ska verkligen kolla min rygg nu! Konstigt att jag fått ont i den bara sådär! Moeid bara det är inte mitt fel va hahaha så gulligt va det!Ska se till att lägga in bilder till datorn idag också eller det kanske blir imorgon.

xoxo Nina ♥

Kommentarer
MARIA

Förväta dig inte ens ett svar på den frågan du la hos "hon som fixar designer gratis". Hon svarar ju fan inte på någon enda?

2009-09-21 | 17:18:22
URL: http://mariasstyle.blogg.se/
Janina

oj okej tråkigt :(

2009-09-22 | 12:15:03
URL: http://niiinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0