Jag fick teckenspråk

fil, smörgås och te
Min underbara frukost, trodde jag skulle bli mätt på det och att det skulle hålla fram tills lunchen men nej det gjorde det inte! Fick reda på att jag fick teckenspråk som jag valde innan skolan slutade! Ska bli så kul, men enligt Sara så ska hon tydligen vara en riktigt sur lärare och jag hatar såna! Men hon va inte riktigt säker på om det var hon så får hoppas att det inte är det!

Moeid kom till mig efter skolan, han har åkt till mig ganska många gånger nu, känns som han är här alltid eller?.. Men det är skönt att vara med honom trots att vi inte gör något speciellt! Jag kommer inte åka hem till honom mera som jag känner nu i alla fall! (Personliga skjäl).

xoxo Nina

Kommentarer
nathalie

oj varför inte åka hem till honom? något som hänt?

2009-09-04 | 21:42:18
URL: http://nathajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0