Hemma igen!

Hemma nu igen, saknat mig? Klart ni har...
Har gått runt i stan jätte länge. Tyvärr hittade jag inte någonting till Moeid eller jo men vet inte vad jag ska köpa! Så köpte ingenting idag får tänka lite till på vad jag ska ge honom, det är så svårt, jag vill ju att det ska vara personligt, fint, och minnesvärt osv... Det är ju faktiskt vår ett års dag! Och efter vår ett års dag så ska han få en liten överraskning varje månad tror ni att det kommer gå bra? Får hålla tummarna på det i alla fall!
vanilj latte

Ne men nu har Paulina lagat mat (potatismos med köttbullar) Super gulligt! Så ska äta nu. Tack till henne och massa kärlek till henne! Hon blev lite sur för jag bad om lingonsylt också haha.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0