Vart med Moeid

Det blev aldrig att jag tvättade jag träffade Moeid i ställe, han kom hem till mig och vi satt mest i sängen och snacka med Paulina, sedan åt vi middag. Mormors köttfärsslimpa med potatis, brunsås och gelé/lingon. Fick reda på att Moeid tycker att mamma lagar god mat idag haha blev chockad faktiskt! Men det är ju bra..


Efter att vi ätit pluggade vi geografi jag hjälpte honom genom att förhöra honom. Jätte duktig är han! Sedan låg vi och myste en stund. Efter ett tag så följde jag med han till bussen med Paulina och Jennifer. Snackade med hans mamma i telefon också, hon är så söt! Säger alltid kom hem till oss, varför kommer du inte till oss och massa hon sa till och med att hon saknade mig idag, Nawww!*

puss



xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0