Solat..

Nu har jag solat och jag måste säga att man VERKLIGEN ser resultat på min ass haha! Skönt att bli lite brunare faktiskt så att man inte känner sig som ett spöke. Fast jag är ju inte jätte brun precis men lite grann i alla fall! Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, tråkigt väder och massa kanske får sitta och plugga till religon provet vi ska ha imorgon! Tur att Jenna skrev till mig annars hade jag nog glömt bort att träna lite grann...


Ne men nu ska jag till pappas dator och skriva ut saker (bara den som är kopplad till en skrivare). Sedan kanske jag sätter på en tvätt och fjäskar till mig mammas dator. Får se hehe...
solarium


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0