Länge sedan!

Det var ett tag sedan jag skrev nu hinner inte sitta vid datorn längre händer så mycket annat eller egentligen inte men har inte tid att sätta på datorn och sätta mig och skriva. Jag var ju sjuk i lite mer än en vecka så har ju missat mycket i skolan och det känndes när jag kom tillbaka. Sedan är det redovisning på allting man gör på vaje jävl* lektion, trött på det nu.


Har en bok jag ska läsa ut idag minst 50 sidor kvar, sedan ska jag skriva en bokanalys om den. Filmen funkade inte på min dvd så får testa alla andra som ligger i alla andra rum. Hoppas hoppas, det är mycket smidigare med film tycker jag då iaf.


Jag ska försöka bli bättre på att blogga ännu en gång. Håll tummarna att det ska gå bra!



xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0