Bilden på halsbandet

Kom på att det finns ju kamera på datorn så tog en bild på halsbandet som jag fick av Moeid!
Halsbandet
(Ser jätte blek ut, det är för att jag sitter så att ljuset från fönstret lyser rakt på mig. Inte för att jag är så jätte brun annars men lite färg har jag i alla fall, har två eller tre gånger kvar att sola på mitt kort också, så ska la ta och göra det nu någon dag i veckan). :)


Ska med Vikkan till stan efter jag ätit middag, hon ska låna pengar till vingar för hon ska ha Volly boll tunering i skolan, och man klär ut sig, hon ska vara en ängel! Gulligt va?! Får skaffa bild på det. Hon kanske lånar miin vita klänning också, hon skulle testa den och se. Sedan kanske jag hittar någonting jag vill ha. :)


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0