Alla fick IG på svenska provet utom 1

Sitter i skolan och ska göra massa men först ska jag vara "duktig" med att skriva i bloggen hehe! Hann inte imorse innan jag åkte till skolan för att jag försov mig lite grann men inte mycket alls kom 5 minuter sent bara.


Hann inte ens äta någon frukost tog ett päron med mig som jag fick äta på vägen till bussen, sedan glömde jag ta min värktablett för ryggen så nu sitter jag och har jätte ont. Fick IG på mitt Svenska prov också alla utom 1 fick det i klassen men jag fick det för jag inte häng med på lektionerna och hade inte med mig bökerna hem så jag kunde läsa på. Men får göra omprov som tur är. Det ska jag klara får läsa på mycket nu.


Ne men nu är det dags att konsentrera sig.


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0