Igår och idag..

Tyvärr hann jag aldrig skriva något mer inlägg igår för att jag blev ganska upptagen. Men i alla fall igår så åkte jag ju in till stan och träffade Moeid och sedan så var det så varmt och han är pollen allergisk så vi drog hem till mig. När vi kom hem till mig la vi oss i sängen och åt gräddglass med mjölk och banan mums hehe. Sedan kom Vikkan och Paulina och knacka på dörren och så låg vi alla i min säng och snacka och kolla TV. Sedan efter ett tag så gick Vikkan och  Paulina till MC. Moeid och jag låg kvar i min säng. När dem kom hem så åt vi middag, Moeid åt också, jättemysigt. Vi satt vid matbordet och snacka en bra stund tycker jag. Vikkan höll på att snacka med Adrian lite också i telefon. Sedan var klockan ganska mycket... Så vi låg en liten stund i min säng sedan så följde jag med han till busshållplatsen och sedan så tröstade jag och Paulina Vikkan lite för att Adrian "bråka" lite med henne.
Sedan kom Vikkans mamma och hämta oss tre och min mamma. Hon körde min mamma till mammas jobb sedan åkte vi hem till Vikkan. Jag och Paulina sov över hos henne. Vi sjöng singstar i lag. Jag och Vikkan var ett lag och Paulina och Vikkans syster: Becca var ett lag. Jag och Vikkan klassa dem. Vi vann alla låtar nästan.

Sedan idag har jag badat hela dagen. Jag börjar verkligen störa mig på att jag har fått bikini märken nu efter bikinin det är så fult. Jag har typ jättevita bröst och min rumpa e ganska vit också! Hm vi låg på stranden värsta länge tvär skönt var det. Med tanke på att det var typ över 40 grader varmt i Vikkans rum i natt och jag sov bredvid henne och vi typ fastna i varann för att det var så svettigt. När vi kom hem duscha vi och åt sedan drog vi ut och njöt av den sista solen för dagen sedan gick vi hem till Mia och prata lite grann med henne. Detta blev ett riktigt långt inlägg så nu slutar jag haha skulle kunna sitta och berätta i evigheter hur bra jag har haft det idag och igår haha!

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0