R.I.P Michael Jackson

Nu har jag ätit frukost och fixat klart mig nu ska jag bara packa sedan drar jag iväg tror jag eller kanske hinner göra annat innan. Sebbe hade i alla fall gjort en super god frukost! Fick reda på att Kevin och Sebbe ska med och bada hehe. Idag måste jag verkligen skydda mitt ansikte så jag inte bränner det mera. Just nu är det lite rödbrunt längtar tills det blir brunt.
Alla har verkligen laddat upp massa om Michael Jackson. Kan inte fatta riktigt att han inte lever ännu, han var så känd och STOR (alla vet ju vem det är). Så eftersom jag inte har ladda upp någonting om honom så blir jag lite efter men i alla fall.
RIP Michael Jackson 1958-2009.

 xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0