God natt dårrå.

Ne nu är jag jätte trött så ska ta och lägga mig nu strax. Får se vad som händer imorgon kanske åker och badar igen fast då ligger jag nog bara på stranden och solar eller så stannar jag hemma och solar på balkongen haha.
Moeid gillar verkligen inte Christian det är värsta jobbigt för mig. Christian är min barndoms kompis och några har sagt att jag flörtar med andra killar men det gör jag ABSOLUT INTE! Det är verkligen det sista jag skulle göra. Christian är en av dem killarna tydligen om det finns mer det vet jag inte, men enligt hans kompisar så verkade det vara flera. hm ? sånt gör mig verkligen så ledsen. Ne men jag älskar han och vi har det bra nu så jag hoppas verkligen det förblir så. God natt alla nattläsare.


xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0