Ska köpa klänningen idag!

Okej tredje gången jag försöker skriva nu, blir galen på Sebbes mus för den har tillbaka knapp på sidan av musen så kommer åt hela tiden. Men i alla fall denna natten var hemsk, har drömt mardrömmar hela natten så vakna av att jag var hur illa mående som helst!
Ska till stan och köpa klänning som matchar mina skor jag köpte i Stockholm för ett halv år sedan nu. Hehe det blir en svart kort klänning med drag kedja på sidan och så är det en roset ver brösten typ inte en jätte stor som täcker utan en lagon fin roset som smälter in i klänningen typ. Paulina ska bara träna och duscha så sedan ska jag också duscha sedan drar vi!

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0