Minne för livet Carro!

Eftersom Moeid inte verkar komma på ett tag så kan jag ju berätta nu hur underbart rolig dag jag hade igår!

Enjoy! :)

Först mötte jag upp Carro på bussen när vi kom in till stan så gick vi och fika, så gick vi ner till hanmen och satte oss där en stund i skuggan sedan tog vi en stads promenad typ höhö. Vi satte oss vid "odjurens svans" som är vid pabban typ.

Sedan gick vi och satte oss nere vid gräset vid lilla bommen. Då kom massa emo killar eller va dem är för någonting fram till oss och bad oss sätta oss med dem. Tur att carro tappa sin förlovnings ring så dem fatta att vi inte ville snacka eller sitta med dem höhö. För dem bara kom och sätt er hos oss och Carro snacka i tele och då sa hon "jag har tappat min förlovnings ring" i telefonen, så då fatta dem. Vi satt där ett bra tag för eftersom hon tappade sin ring va vi tvugna att vänta på att hennes mamma och hennes mammas kompis skulle komma med ståltråd för att ta upp ringen. Sedan när vi fick upp ringen så gick vi runt lite i stan och kolla i affärer sedan bestämd jag att vi skulle åka till korsvägen men ångra mig och sa att vi åker till slottskogen i stället. Så vi gick raka vägen till lekplatsen när vi kom fram. Och tänka sig till och med jag lekte på den haha! Grymt kul var det trots att det kändes lite barnsligt haha! Vi var där jätte länge och lekte.

Efter att vi var klara så gick vi och köpte glass. Och gick ända från slottskogen ner till järntorget och där tog vi 6ans spårvagn till korsvägen. Vi gick till gothia towers och åkte hissen hehe sedan åkte vi till Mc och åt. Efter det åkte vi hem. Grymt roliggt var det, det blir ett minne för livet haha!

Nu ska jag lägga mig i sängen tills Moeid kommer hehe!
obäddad

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0