Hinner inte uppdatera längre.

När Moeid kom igår så låg vi i min säng och kolla på film, Jennifer och Paulina kollade med oss. Vi såg bad boys 2. Han klippte sig igår innan han kom till mig så han kom till mig klockan 5 han blev jätte snygg hehe, det var han innan också så klart! Jag och Paulina är ensamma hemma ikväll för mamma är ute med sina klass kompisar och pappa och Sebbe åkte iväg till Dalarna det var meningen att alla utan jag skulle åka egentligen.
Jobbade idag med Jennifer skönt att hon jobba samtidigt. Vi ska jobba den 13e, 17e, 18e och 19e också. Alltså när det är Gothia så det kommer vara mycket folk då också. Jag ska jobba nu på Söndag med. Hmm ne men nu ska jag kolla film med Paulina strax.

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0