Hej kan du jobba imorgon också!?

Jobbet

Har spelat sims i nästan 2 timmar! Mrs.C smsade mig och ville att jag skulle jobba imorgon också. Självklart sa jag att jag kunde det. Kommer att vara helt död efter allt jobb! Det drar faktiskt på krafterna att jobba! Men det är ju ganska soft att det är så bra tider, för när jag jobbat klart är klockan halv 1 eller 1 så efter det har jag hela dagen framför mig! Ska jobba med Jennifer imorgon wiie! Sedan på lördag också men jag vet inte om hon börjar så tidigt som jag men ändå! Roligare när hon jobbar med mig! Ska dra in i duschen nu satte nyss in mina jobbkläder i tvättmaskinen så att dem är rena och fina imorgon!

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0