Stoppade av polisen när vi skulle ut med hunden!

Är jätte trött och seg idag! (Som alltid typ!) Funderar på om jag och paulina ska gå och sola.. Känner mig såå blek. Men orkar verkligen inte gå dit. Sitter i sängen med bara leggins, linne och mysiga strumpor-tillsammans med mitt täcke också! Somande nog för tidigt igår men det kanske inte va så konstigt Moeid sov ju här i fredags till lördag... Vi va uppe tills halv 4!


Någt jag verkligen inte trodde skulle hända!
BTW i fredags kväll skulle jag och Moeid gå ut med Joy runt halv 10 på kvällen och så när vi kommer ner i trappen så står det två väktare där och dem bad oss gå upp igen så vi gjorde det. Joy blev helt galen. Vi sa de till mamma! Då gick hon ner och frågade vad som hänt och om vi kunde gå ut med Joy och dem ba; aa.. Så när vi kommer ner igen så följer Paulina och mamma med oss ner och då står det fullt med poliser där! Dem stoppade mig, Moeid och Paulina i dörren och bad om id.  Vi lämnade våra id till dem och vi stod där jätte länge vi fick inte gå någon stans utan vi va tvugna att stå där i trappdörren! Jätte pinsamt när folk gick förbi dem trodde säkert vi gjort ngt, sedan stod typ alla i fönsterna och kollade på. Mamma fick gå men inte vi 3! Så där stod vi hela reklam paousen på idol. Sedan fick vi gå men dem tog kort på oss också helt i onördan! Dumma poliser säger jag bara! Dem va inte ens trevliga helt kalla och sa inte ens va som hänt. Det ringde i svalen också och det var inte ngn av våra telefoner så blev jätte rädd och då gick polisen ner och där satt det några ungdommar och tryckte fy fan assså! Dem tog en av dem som vi vet om iaf... KATASTROF! Dem va typ påtända.


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0