Sista sekunden med klapparna!

glögg och pepparkakor
Träffade Vikkan igår faktiskt, det var ett tag sedan jag va med henne. I alla fall vi åt smörgåsar och drack te. Sedan kom moeid hem till mig. Sedan skulle han in till stan och träffa en kompis, så då gick jag till Vikkan och drack glögg och åt pepparkakor. Sedan kollade vi på Andra avenyn och massa klipp. Moeid kom tillbaka till mig runt halv 1. Så han sov över hos mig.

Jag borde åka med min syrra till stan och köpa massa julklappar nu för har inte köpt en enda men jag orkar verkligen inte med allt folk. Detta säger jag varje år men detta året ska det bli så som jag säger-"Jag ska vara ute tidigt och köpa julklappar för att slippa allt folk!"men då blir ju paketen inte i jul inpakning så då får man nästan köpa julklapps papper själv och slå in dem. Så får sätta påminnelse i min kalender så det verkligen blir som jag säger. Vill verkligen inte stå i sista sekunden nästa år som jag gör nu!

xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0