Mina julklappar

Här e mina julklappar som jag fått, jag har säkert glömt någonting men fick nog med det mesta!

Fick ett vanilj ljus av min älskade älskling<3 (med grymt fin text på.)

och bh & trosa fick jag av honom. <3

"dimanter" till naglarna fick jag av Paulina

mascara av mamma, pappa & Joy

lack leggins av mamma, pappa & Joy

jeans leggins av mamma, pappa & Joy

t-shirt av Paulina

strumpor av mamma, pappa & Joy

BH av Sebbe

shampoo & balsam av mamma, pappa & Joy

vågtång & hår nålar av mamma och pappa

armband av Paulina

ring av Jennifer

vanilj ljus av Vikkan (med fin text på)

pyjamas av mamma och pappa!
Glömde Linns present som jag fick av henne, fick iaf ett par svarta hotpant av henne från H&M. Just det fick ju på laddning till telefonen också av mamma och pappa, grymt bra ju så slipper jag lägga pengar på det denna månaden eller nästa blir det kanske? kommer inte ihåg när jag ladda på sist, men det var inte så länge sedan!

I alla fall fick ni vad ni önskade er? -jag fick det men sedan fick jag lite saker som jag inte alls önskade mig. Blev super glad för allting tusen tack allesammans!

xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0