Det är min Hello Kitty!

Blir man inte galen om man smsar någon och så får man bara tillbaka smsa sen? Det är precis vad jag fick förut för typ en timma sedan. Och nu smsade jag igen men inget svar! Hmm.

Men i alla fall nu har vi fikat. Jasmine (min kusin) var så söt när Robert (min morbror) tog på henne ute kläderna! Jasmine är helt galen i Hello kitty och jag har ju det som tema i mobilen så när hon såg det hon bara "det är min hello kitty". Visst gulligt! Hon har nyss fyllt 3år den 1a december va det hon fyllde det. Hon kan räkna till 10 på engelska!

Men nu ska jag dra mig iväg hem till Vikkan och baka pepparkakor hos henne, får inte glömma formerna. Hon smsade mig nyss och frågade om jag ville baka det med henne. Jag har ju inget annat att göra så varför inte. Blev inte att jag solade idag. Kanske imorgon, ska köpa julklappat med Paulina imon iaf. Så får be mamma att sätta in mer pengar till mig.
xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0