Usch, jag orkar inte mer!

Min kropp är inte alls snäll mot mig längre! Igår vaknade jag av att jag va helt blöt i troserna, inte kladdigt utan genom blött! Så förklarade detta för mamma och hon trodde det var vattnet vilket jag med gjorde. Vi åkte in för att kolla detta men vi kunde inte avgöra om det var vattnet då hon som undersökte inte kunde se ngt vatten. Men nu blir jag osäker på om det verkligen är vattnet, jag vakna upp på samma sätt idag fast utav att jag hade super mensvärk! Smärtan kommer och går och har hållit på sedan halv 7?.. Det gör inte så ont att jag inte står ut så det är knappast värkar men det är inte långt ifrån min smärtgräns!
 
Har naturligtvis googlat vad det kan vara som läker ifrån mig och det jag kan komma fram till är att mina flytningar har helt enkelt blivit vattnigare och ljusare. SUPER ÄKLIGT!!!! (Sover med binda). Vill bara få detta överstökat nu, kunna vända mig i sängen utan att det ska se ut som om jag är en elefant som rullar runt, ta av/på mig strumpor utan att bli andfått/hålla andan osv osv...
 

Kommentarer
Anonym

Det låter ju som förvärkar. När det är 3 min mellan varje värk ska du åka in

Svar: Mm åkte in när det va 3min mellan varje värk men hade detta i flera timmar låg och hade intensiva värkar i 24timmar sedan gav jag upp och bad om bedövning som gjorde att värkarna kom med mer tid emellan... :p
Janina

2013-09-12 | 08:42:49
Katarina

Hoppas det sätter igång nu då! :)

Svar: Det gjorde det :)
Janina

2013-09-12 | 09:23:42
Anonym

Grattis till er fina tjej

Svar: Tusen tack :D!
Janina

2013-09-13 | 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0