Mys kväll idag

Har dammsugit hela lägenheten idag innan jag gick hem till mamma för att Paulina skulle med till MVC. Det gick jätte bra på MVC alla värden var bra och jag har gått upp 3kg från sist jag vägde mig (i July). Bebisens hjärtslag slog som de skulle och hon ligger fortfarande med huvudet neråt. 
 
Efter att vi hade vart på MVC så gick vi till Hemköp (handlade middag till idag). Det blev pasta cabonera smakade helt okej. (Jag kan inte laga mat, eller är inte duktig på det... Tur att min älskling äter ALLT)! 
 
Ikväll när han kommer hem från träningen så blir det gottepåse och chips & dipp framför SATC (vi kollar om serien för 3gången). MYS kväll en måndag!...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0