Direkt från BB

Igår klockan 15.13 kom vår efterlängtade dotter! Hon är det finaste som finns!
 

Kommentarer
Anonym

Grattis. Hon ser stor ut. Hur lång är hon?

Svar: Tack hon är 49cm lång så ganska lång men inte jätte stor :P
Janina

2013-09-15 | 14:13:14
Katarina

Grattis! :)

Svar: Tack så mycket :D
Janina

2013-09-15 | 17:27:45
Bella

Ett jätte grattis till er hon är jätte fin! Hur gick förlossningen, gjorde det mycket ont?

Svar: Tack så hemskt mycket :)! De gjorde sjukt ont, så efter att jag haft värkar i 24 timmar så bad jag om bedövning som gjorde att värkarna kändes mindre. Men ja usch vad ont det gjorde. Men det var verkligen värt all smärta :)!
Janina

2013-09-15 | 22:29:26
Lina

Michell hur kan du säga att hennes barn inte är sött? det är ett super gulligt barn. Vad heter hon? :)

Svar: Tusen tack för det :)..! Vi har inte något fast namn ännu men lutar åt Saga :)
Janina

2013-09-17 | 20:57:17
Kina

Stort Grattis. Vet inte hur Michell menade men jag tycker att alla barn är underbara. Men väldigt få är söta när de föds, det kommer senare. Hoppas du formulerade dig fel.

Svar: Tusen tack det hoppas jag med att hon gjorde. Vissa saker skall man hålla för sig själv.
Janina

2013-09-17 | 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0